Pracownicy Sekcji Zamówień Publicznych:
mgr Lidia Konczanin-Chrzan - Kierownik sekcji - pokój nr 14
tel. (89) 535 76 84 w. 62, tel.kom. 665 890 412, e-mail: l.konczanin-chrzan@w-modr.pl
mgr Piotr Brodnicki - Specjalista - pokój nr 14
tel. (89) 535 76 84 w. 62, tel.kom. 665 920 425, e-mail: p.brodnicki@w-modr.pl
inż. Marta Kisielak - Specjalista - pokój nr 14
tel. (89) 535 76 84 w. 62, tel.kom. 665 870 012, e-mail: m.kisielak@w-modr.pl
Do zadań Sekcji Zamówień Publicznych należy:
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, koordynowaniem, udzielaniem oraz realizowaniem zamówień publicznych w oparciu o obowiązujące przepisy,
a także zgodnie z zakresem i kompetencjami określonymi wewnętrznymi przepisami Dyrektora, w tym:
- przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń w sprawach dotyczących zamówień publicznych,
- przedstawianie Dyrektorowi propozycji planu zamówień publicznych,
- przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- uczestniczenie w komisjach przetargowych,
- dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- opiniowanie faktur i rachunków pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych.