WMODR >> O firmie >> Działy WMODR >>

Dział Administracyjno-Gospodarczy

Pracownicy Działu Administracyjno-Gospodarczego:

mgr Joanna Szatkowska - Kierownik Działu, Główny specjalista ds. zarządzania jakością - pokój nr 19
tel. 89/ 535 76 84, wew. 41; tel. kom. 697 700 707, e-mail: j.szatkowska@w-modr.pl

Maria Dudzińska - Referent - pokój nr 19
tel. 89/ 535 76 84, wew. 41; tel. kom. 695 990 245, e-mail: m.dudzińska@w-modr.pl

Marek Piskorz - Kierowca
tel. kom. 697 632 411

Andrzej Długokęcki - Kierowca
tel. kom. 695 890 185  
     
Bogdan Skowronek - Robotnik gospodarczy


Pracownicy Działu w Oddziale w Olecku:

Karol Siennicki - Starszy referent
tel. 87/ 520 30 31, tel. kom. 665 892 079

Jan Sidorowicz - Kierowca
tel. kom. 697 632 401


Do zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego należy:

  1. prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Ośrodka Doradztwa, w tym m.in. zaopatrzenie w niezbędne materiały, urządzenia i wyposażenie;
  2. prowadzenie spraw w zakresie przeglądów, napraw i remontów bieżących sprzętu i obiektów;
  3. zapewnienie ochrony mienia Ośrodka Doradztwa;
  4. zapewnienie warunków dla przestrzegania przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
  5. prowadzenie obsługi transportowej;
  6. przygotowanie planów i wykonywanie zadań inwestycyjnych;
  7. prowadzenie spraw związanych z planowaniem, koordynowaniem, udzielaniem oraz realizowaniem zamówień publicznych w oparciu o obowiązujące przepisy,a także zgodnie z zakresem i kompetencjami określonymi wewnętrznymi przepisami Dyrektora, w tym:
  8. prowadzenie rutynowych i wyrywkowych analiz zużycia materiałów przez poszczególne komórki organizacyjne oraz kontroli transportu;
  9. prowadzenie ewidencji ilościowej składników majątku, zapasów materiałów, zapasów towarów i środków trwałych;
  10. współpraca, w zakresie i przedmiocie zadań Działu, z instytucjami i jednostkami określonymi w ustawie;
  11. udostępnianie pomieszczeń i innych składników majątkowych oraz wykonywanie usług transportu międzynarodowego;
  12. organizacja targów, wystaw, pokazów, konferencji i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego;
  13. prowadzenie spraw związanych z planowaniem, koordynowaniem, udzielaniem oraz realizowaniem zamówień publicznych w oparciu o obowiązujące przepisy,a także zgodnie z zakresem i kompetencjami określonymi wewnętrznymi przepisami Dyrektora, w tym:
  • przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń w sprawach dotyczących  zamówień publicznych,
  • przedstawianie Dyrektorowi propozycji planu zamówień publicznych,
  • przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • uczestniczenie w komisjach przetargowych,
  • dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
  • opiniowanie faktur i rachunków pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami dotyczącymi
  • zamówień publicznych;