wmodr.pl

WMODR >> Aktualności >> Informacje >>

Relacja z seminarium pn. MARKETING LOKALNEJ ŻYWNOŚCI

Data utworzenia: 18-01-2024

Relacja z seminarium pn. MARKETING LOKALNEJ ŻYWNOŚCI

W dniu 16 stycznia 2024 r., w Lidzbarku Warmińskim, odbyło się seminarium pn. „Marketing lokalnej żywności”. Organizatorem spotkania był Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie. Seminarium zostało zorganizowane przede wszystkim z myślą o lokalnych producentach żywności. Jego uczestnikami były również członkinie kół gospodyń wiejskich, a także przedstawiciele instytucji działających na rzecz rozwoju obszarów wiejskich.

Uczestnicy spotkania mieli okazję poznać z bliska internetowe narzędzia marketingowe – social media marketing -  dzięki którym można dotrzeć z produktem do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Dowiedzieli się między innymi jak bardzo ważna jest właściwa komunikacja z odbiorcami, jakie są dostępne aplikacje umożliwiające tworzenie ciekawych grafik, w jaki sposób pisać posty pozwalające przyciągać i  „utrzymać” uwagę na dłużej. Spotkanie upłynęło w bardzo miłej atmosferze, przy dużym zaangażowaniu uczestników. Pani Sylwia Dębowska-Lenart z Agencji Marketingowej Lenart Interactive, Mentorka marketingu, wprowadziła wszystkich w świat mediów społecznościowych i pokazała, jaka drzemie w nich siła i co można z nich wykorzystać na gruncie już prowadzonych lub planowanych działalności.

Spotkanie było bardzo owocne i jesteśmy przekonani, że każdy z uczestników seminarium wyniósł wiedzę i umiejętności, które z pewnością pozytywnie zaprocentują. Poniżej krótka fotorelacja ze spotkania.

Dziękujemy za udział w naszym spotkaniu i zapraszamy do kolejnych!

Źródło: WMODR
Opracowanie: Monika Hodór