Pracownicy Działu Administracyjno-Gospodarczego:
mgr Joanna Szatkowska - Kierownik Działu, Główny specjalista ds. zarządzania jakością - pokój nr 19
tel. 89/ 535 76 84, wew. 41; tel. kom. 697 700 707, e-mail: j.szatkowska@w-modr.pl
Maria Dudzińska - Starszy referent - pokój nr 19
tel. 89/ 535 76 84, wew. 41; tel. kom. 695 990 245, e-mail: m.dudzinska@w-modr.pl
mgr Joanna Zarucka-Drozdowska - Specjalista - pokój nr 19
tel. 89/ 535 76 84, wew. 41; tel. kom. 665 892 879, e-mail: j.zarucka@w-modr.pl
Marek Piskorz - Kierowca
tel. kom. 697 632 411
Andrzej Długokęcki - Kierowca
tel. kom. 695 890 185
Bogdan Skowronek - Ogrodnik, robotnik gospodarczy
tel. kom. 695 550 893
Pracownicy Działu w Oddziale w Olecku:
Karol Siennicki - Starszy referent
tel. kom. 665 892 079
Do zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego należy:
- prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Ośrodka Doradztwa, w tym m.in. zaopatrzenie w niezbędne materiały, urządzenia i wyposażenie;
- prowadzenie spraw w zakresie przeglądów, napraw i remontów bieżących sprzętu i obiektów;
- zapewnienie ochrony mienia Ośrodka Doradztwa;
- zapewnienie warunków dla przestrzegania przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
- prowadzenie obsługi transportowej;
- przygotowanie planów i wykonywanie zadań inwestycyjnych;
- prowadzenie rutynowych i wyrywkowych analiz zużycia materiałów przez poszczególne komórki organizacyjne oraz kontroli transportu;
- prowadzenie ewidencji ilościowej składników majątku, zapasów materiałów, zapasów towarów i środków trwałych;
- współpraca, w zakresie i przedmiocie zadań Działu, z instytucjami i jednostkami określonymi w ustawie;
- udostępnianie pomieszczeń i innych składników majątkowych oraz wykonywanie usług transportu międzynarodowego;
- organizacja targów, wystaw, pokazów, konferencji i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego;
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem, koordynowaniem, udzielaniem oraz realizowaniem zamówień publicznych w oparciu o obowiązujące przepisy,a także zgodnie z zakresem i kompetencjami określonymi wewnętrznymi przepisami Dyrektora, w tym:
- przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń w sprawach dotyczących zamówień publicznych,
- przedstawianie Dyrektorowi propozycji planu zamówień publicznych,
- przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- uczestniczenie w komisjach przetargowych,
- dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- opiniowanie faktur i rachunków pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami dotyczącymi
- zamówień publicznych;